TIMED świadczy wyjątkowo szeroki zakres nowoczesnych usług w zakresie zarządzania dokumentacją i danymi, zaprojektowanych tak, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy i zredukować Twoje koszty. Przystosowaliśmy część hal znajdujących się w naszym centrum logistycznym, by można w nich było porządkować, przechowywać, skanować i tworzyć kopie zapasowe dokumentów i danych, bezpiecznie i efektywnie.
Spełniamy wszelkie wymogi prawne związane z przechowywaniem danych. Nasze hale są odpowiednio zabezpieczone zarówno poprzez monitoring, ochronę fizyczną i kontrolę dostępu, jak również poprzez systemy regulacji temperatury i wilgotności. Zatrudniamy profesjonalnych pracowników, którzy stosują zaawansowane technologie by zagwarantować usługi na najwyższym poziomie.
Nasze rozwiązania dopasowujemy do Twoich indywidualnych potrzeb. Wszystko to robimy, aby Twoja firma była nowoczesna i konkurencyjna.
W skład naszej oferty wchodzą następujące usługi:
Porządkujemy każdy rodzaj dokumentacji:
Nasza propozycja dotyczy wykonywania usługi skanowania dokumentacji. Dotyczy to zarówno dokumentacji zdeponowanej u nas do przechowywania, jak i przechowywanej w archiwach Klientów. Skanowanie dokumentacji odbywa się za pomocą profesjonalnych urządzeń. Proces ten pozwala na przeniesienie Twojego archiwum na serwer i umożliwi szybsze wyszukiwanie potrzebnych dokumentów. Istnieje możliwość bezpiecznego zniszczenia papierowej dokumentacji zgodnie z wytycznymi Klienta.
Nasza oferta pozwala Państwu na bezpieczne i wygodne usuwanie materiałów z Twojego archiwum. Dzięki zleceniu nam usługi niszczenia dokumentów: