Archiwizacja

TIMED świadczy wyjątkowo szeroki zakres nowoczesnych usług w zakresie zarządzania dokumentacją i danymi, zaprojektowanych tak, aby zwiększyć efektywność Twojej firmy i zredukować Twoje koszty. Przystosowaliśmy część hal znajdujących się w naszym centrum logistycznym, by można w nich było porządkować, przechowywać, skanować i tworzyć kopie zapasowe dokumentów i danych, bezpiecznie i efektywnie.

Spełniamy wszelkie wymogi prawne związane z przechowywaniem danych. Nasze hale są odpowiednio zabezpieczone zarówno poprzez monitoring, ochronę fizyczną i kontrolę dostępu, jak również poprzez systemy regulacji temperatury i wilgotności. Zatrudniamy profesjonalnych pracowników, którzy stosują zaawansowane technologie by zagwarantować usługi na najwyższym poziomie.

Nasze rozwiązania dopasowujemy do Twoich indywidualnych potrzeb. Wszystko to robimy, aby Twoja firma była nowoczesna i konkurencyjna.

W skład naszej oferty wchodzą następujące usługi:

1. Porządkowanie dokumentów i archiwizacja

Porządkujemy każdy rodzaj dokumentacji:

  • osobową,
  • aktową,
  • księgową,
  • płacową,
  • medyczną,
  • szkolną,
  • sądową,
  • związaną z realizacją projektów współfinansowanych ze środków unijnych.

    Przeprowadzamy również analizę zasobu dokumentacji

2. Elektroniczna archiwizacja dokumentacji

  • skanowanie dokumentów
  • metrykowanie (ręczne wprowadzanie danych)
  • eksport do systemów Klienta
  • udostępnianie dokumentów z elektronicznego archiwum przez Internet

3. Skanowanie dokumentacji

Nasza propozycja dotyczy wykonywania usługi skanowania dokumentacji. Dotyczy to zarówno dokumentacji zdeponowanej u nas do przechowywania, jak i przechowywanej w archiwach Klientów. Skanowanie dokumentacji odbywa się za pomocą profesjonalnych urządzeń. Proces ten pozwala na przeniesienie Twojego archiwum na serwer i umożliwi szybsze wyszukiwanie potrzebnych dokumentów. Istnieje możliwość bezpiecznego zniszczenia papierowej dokumentacji zgodnie z wytycznymi Klienta.

4. Bezpieczne niszczenie dokumentów

Nasza oferta pozwala Państwu na bezpieczne i wygodne usuwanie materiałów z Twojego archiwum. Dzięki zleceniu nam usługi niszczenia dokumentów:

  • redukujesz koszty dzięki uwolnieniu się od utrzymania specjalistycznych urządzeń oraz utylizacji odpadów powstałych po niszczeniu dokumentów
  • skutecznie niszczysz wszelkie nośniki informacji, w tym również dyski twarde, płyty CD, DVD, kasety VHS
  • zyskujesz pewność, że żadne dokumenty nie trafiają w niepowołane ręce

5. Okresowe porządkowanie dokumentów

  • segregowanie akt
  • kwalifikowanie akt do odpowiednich kategorii archiwalnych
  • uformowanie tematyczne teczek i tomów aktowych
  • wydzielanie akt, których okres przechowywania minął i nadzór nad ich zniszczeniem
  • sporządzenie ewidencji (spisy i skorowidze) akt uporządkowanych i wydzielonych
  • prowadzenie ewidencji dokumentów znajdujących się w archiwum (również na dyskietkach lub w systemie komputerowym)
  • systematyczne dbanie o ogólny porządek w zasobie archiwum, sprawdzanie stanu udostępnianych i zwracanych dokumentów

6. Bieżąca opieka nad archiwum zakładowym klienta

  • okresowe przejmowanie akt z komórek organizacyjnych
  • prowadzenie ewidencji dokumentów w archiwum
  • ewidencja wypożyczonych akt
  • systematyczne dbanie o ogólny porządek w zasobie archiwum
Projekt i wykonanie Etri.media